söndag 22 februari 2009

Lyckad helg

En skoj helg lider mot sitt slut. Igår var Jenny och Ante här på middag. Först blidde det tacopaj (som vi snart har bjudit alla på) och sen chokladkaka. Hade planerat utgång också så vi körde lite effektiva fyllelekar. Jag gjorde en jossi och demonstrerade diverse afro power dance-steg... Kanske inte det sexigaste.. På krogen gjorde jag och Daniel framsteg, inga fyllegräl blev det, alltid något!

Har även hunnit med lite träning. Tror att afro plus core är min nya lördagsvana. Har även inkasserat tvåhundra av min kära sambo som inte tränat sina obligatoriska gånger. Trevligt med stålars men nog vill jag ha en vältränad pojkvän hellre...

Sen så fick jag lite hm-kläder också vilket ju var nice. Hade sambeställt med Vicky fast istället för att betala så fick jag de i försenad födelsedagspresent, mkt snällt, man tackar! Måste dock skicka igen en kjol, var visst lite fetare än jag trodde.

Inga kommentarer: