torsdag 12 februari 2009

Vem är Ellen?

"Sex ärliga saker om mig själv"... Ledsen Marie men jag orkar nog inte anta den här utmaningen. (Kan känna att jag till viss del delar Carros syn på sånt) Vet inte riktigt vad det skulle vara för grejer, måste ju vara hyffsat intressant också och tyvärr är just intressant något jag inte ids vara idag. Det bådar inte gott för seminariearbetet som jag klistrat ihop idag... Nåja, redovisning i morgon, får se om läraren tar fram sågen, mkt möjligt.

Vicky å kidsen har varit hit en stund idag. Det var nice, alltid trevligt med lite besök. Hoppas jag hinner hälsa på dem i helgen, har ju som en hel del att göra. Igår var jag t.ex. tvungen att ställa in en vinkväll med Jenna, och det är ju aldrig bra.
Har fått helgens schema nu. Jag och Marie har ju ett litet projekt på g. Vi ska nämligen bli samtalsledare för ett projekt som Rädda barnen har, Ellen-projektet. Ska ragga ihop ett gäng tjejer från åttan och sedan träffa dem tio gånger för att ingjuta lite självförtroende och jämställdhetstankar. Tror det kan bli en nyttig erfarenhet för oss. Hoppas även på att det ska göra en lite intressantare vid jobbsökande. Iaf, ser framemot att få göra lite ideelt gratisjobb.. ;)

Nu ska jag dra på mig träningskläderna och dra till Step in för ett ambitiöst styrkepass.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig och dessutom bäst i test!=)

Anonym sa...

vi flyttar till varsin :)