tisdag 3 februari 2009

L word - dagens ljusning

Och så var man tillbaka i träsket igen. Såg en liten ljusning igår men idag har det varit en rätt pissig dag. Visst skolan gick väl ok förutom att det inte blev nå plugg med våra uppgifter efteråt. Är lite less på att det ska vara så förbannat svårt att kordinera alla gruppmedlemmars önskemål så att man kan få nåt gjort. Så det slutade med att vi gjorde slut. Alltså vi gjorde slut på den gamla gruppsammansättningen och nu är vi två grupper istället. Blir nog smidigare så, visst blir lite mer att göra per person men samtidigt sparar vi en massa tid på att slippa pussla ihop allas dagordningar.

Att jag har djävulsk mensvärk gör det hela inte det minsta bättre heller. Aja, bara att gå och lägga sig och hoppas på att det blir en bättre dag i morgon... Jag har dock mina tvivel.

Dagens ljusning var väl när jag såg senaste avsnittet av L word, dock blev jag lite störd av min självpåtagna uppgift som kordinator via sms.

3 kommentarer:

vagabond sa...

låter som ni var 13 pers i originalgruppen, hur många var ni egentligen?

elli sa...

ehe, fem stycken. men vad gör man när man får sms samma morgon och dem inte kan komma?

Chimairan sa...

jag har utmnanat dej i min blogg! do it, do it, yee ;)