söndag 18 januari 2009

Nu blir det andra bullar

Man kan nog säga att en ny era i mitt liv tar vid i morgon. Låt mig förklara. Hittills har mitt liv innefattat en hel del slötid, jag har i princip gjort det jag har idats göra, för det mesta inte så värst mkt. Min tid som student vid Luleå tekniska universitet har även den varit en rätt så behaglig resa, dock med följden att jag har en heeel del att ta igen denna sista termin.

Nu ska jag alltså vara riktigt ruskigt ambitiös i skolan samt med träningen. Har räknat ut att det kommer bli studier på ca 300% framöver. När jag sen väl svettats igenom alla arbeten och tentor blir det till att fixa nåt slags jobb. Sen när jag ordnat ett sådant ska vi ha hus! Barn osv...

Alltså, det gamla goda slölivet kommer att ersättas av ett betydligt stressigare, produktivare och antagligen jobbigare liv. Bäst jag får lite sömn...

2 kommentarer:

vagabond sa...

haha:) om du ens funderar på att skaffa barn skulle du nog behöva sova i några år för att orka det!

elli sa...

aah, tror nog inte man ska fundera så mkt när det kommer till å skaffa barn, risken finns väl att de uteblir då..:P