lördag 24 januari 2009

Att trotsa sin natur

Yey, vad jag är duktig! Att kliva upp innan tolv är ju som vi vet inte min grej. Trots detta klev jag upp halv nio idag för att hinna till afro power dance-passet som kickade i gång 9.45. Efter det blev det ytterligare ett pass, core. Step In's nya bokningssystem är verkligen toppen. Är ett pass fullbokat kan man ändå boka en reservplats och får då ett sms om en plats blivit ledig. Nice. En annan bra grej är också att man måste avboka ett pass senast två timmar innan det börjar. Risken att man blir lat i sista sekunden och inte tar sig iväg blir alltså mkt mindre.

Har även hunnit med en sväng till solariet. Visst, det kan vara farligt att sola men känner att det nog ändå är rätt lugnt, går ju inte så värst ofta. Dessutom är det nog bra med lite värme för mina leder och mkt ljus får man ju inte heller i dessa mörka tider.. :P

Näh, nu ska jag städa och baka bullar!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe tackar :) nu är det riktigt rött mitt hår :)