tisdag 27 januari 2009

Måste finna ett effektivare uppåttjack

Tröööött... Skola från tidiga morgonen idag. Vid lunch försökte jag piggna till med ett rör guarana, ska vara uppiggande bl.a. Funkade inte. Trött förblev jag och inte heller blev min reaktionsförmåga nå bättre och knappast heller min prestation. (Det kan Carro intyga som fick sköta allt snack på statshuset) Förstår inte riktigt hur jag ska klara mig igenom livet om jag blir så här seg efter EN dag med skola fram till 15.00. Måste hitta nåt som verkligen funkar eftersom inte kaffe eller såna där rör biter på mig.

Vågar jag ta en tupplur? Eller kommer det sluta med ett tre-timmars-sovmaraton med hemsk huvudvärk som följd? Eller ska jag kanske intala mig att ett pass på gymmet piggar upp? Nu blev det svårt.

Kanske om man tar två?

2 kommentarer:

vagabond sa...

det blir nog bättre när det börjar bli lite ljusare=)

jennskah sa...

Det är nog bara ovanan. Jag funkar oxox så i början, sjukt trött. Men sen när man kommer in i rutinerna pallar man hur mkt som helst! Bara att hålla ut gumman..det blir bättre snart. Och som sagt hjälper ljuset oxo.