måndag 26 januari 2009

Helgresumé

En snabb liten helgresumé är nog på sin plats känner jag. Hade tänkt skriva en uppsats som ligger kvar sen länge och skräpar. Blev tyvärr inte av eftersom jag inte hunnit låna nå källmaterial på skolan. Men då hann jag istället vara lite social med Vicky och familj. Vi åkte till Pagla en snabbis så att busen Lucas fick springa av sig. Han hittade sig lite kompisar och en av ungarna bara måste ha varit Malte, Minnas lillebror. När vi kom hem myste jag med lilla Isac medan Vicky lagade mumsig köttfärssås. Vicky och Henke är verkligen alldeles för snälla! Skjutsar en hit och dit och sånt. Dock så kände jag att ett promenix hem var på sin plats, dessutom vill man ju inte vara en som bara tar och tar! :P

Var en stygg flicka och gjorde en deal med Marie. Vi skippade att träna igår. Dock så glömde jag att jag ju har gjort ett avtal med Daniel. Så nu måste jag tvätta en extra gång och laga finmiddag... För att undvika samma miss denna vecka gjorde jag idag bort lite träning så här i början av veckan. Var massa människor på gymmet, och med människor menar jag killar. Är nog bra för mig, förutom att man har lite roligt spanande så tar jag i lite mer så att de inte ska tänka att jag är en supersvagis (vilket jag ju faktiskt är).

Till råga på gymmande har jag och Daniel varit ute och promenerat. Var rätt skönt, lagomt väder och allt. Nu till dagens dilemma. Ska jag se Bonde söker fru - bröllopet eller Design Simon & Tomas? Svårt val.

Inga kommentarer: