söndag 11 januari 2009

Fortsatt produktiv samt husdrömmar

Nå, fortsatte min dag i duktighetens tecken? Jodå, ganska duktig har jag varit. Har dammsugit (som vanligt) och diskat (som vanligt). Sen var jag dock tvungen att ta en liten tupplur på en timma. Efter det snörde jag ihop lite kladdmuffins och sen blidde det träning med Marie.

Middag hos Daniels päron har också stått på schemat. De är verkligen för snälla. Fick med oss en lampa hem eftersom vi inte har nån i fönstret i köket. Och så undrade de om vi ville ha en blomma. På vägen hem släppte Daniel av mig hos Vicky. Kände att det var på tiden att vara lite social med henne, särskilt med tanke på att hon ska få sin bebis på tisdag och då kommer vara lite upptagen en tid framöver. Hoppas verkligen allt går smidigt och att de får en frisk liten kid!

Hos Vicky kom vi fram till att jag och Daniel ska köpa hus på Pilotvägen som är nära där de bor. Skulle vara perfekt, mittemellan Vicky och Daniels ena bror. Då skulle jag definitivt bli bättre på att hälsa på! Aja, steg ett blir väl att kolla hur mkt Daniel skulle få låna på banken, jag får ju knappast låna ett endaste öre...

En gammal men fin bild på Vickysen som snart har hela två kids!

1 kommentar:

jennskah sa...

jag vill oxo va me på husgrannskapet! :)