söndag 4 januari 2009

Ice, baby Ice!

Halv tre i eftermiddag började min dag. Har varit rätt mkt partande nu, även igår, så behövde ta igen mig. Eftersom Jossi fyller år idag (GRATTIS) hade vi; jag, Jessy, Jossi och Marie lite fest hos mig. Blev premiärutgång på Ice för vår del. Daniel var så snäll så, efter att ha länsat hans plånbok skjutsade han oss till krogen. Mkt konstiga människor var det där, inte många man kände igen. Snart får man väl börja gå ut de kvällar som har åldersgränsen 23, kanske finns det mer bekant folk då. Blä, vad gammal man har blivit.

Eftersom jag klev upp halv tre sov jag bort all eventuell bakfylla vilket ju var nice. Har iaf hunnit med att röja lite, sjukt mkt tomflaskor har vi nu, märks vad som försiggått i den här lägenheten. Blir nog party igen kring den 17e eftersom jag fyller år då. Så då är det bara att alla upptagna människor bokar in det!

Hittade en göllig bild på min snälla sambo (nåt år gammal dock)

1 kommentar:

Chimairan sa...

jag måste nog få receptet på tårtan...yummy =)