söndag 26 oktober 2008

Träna bör man annars dör man

Dagens reflektion: varför tränar jag inte oftare? Det är ju faktiskt ganska roligt. Masade mig till gymmet idag för att få in mitt minimum utan att behöva bli ännu fattigare. Har som kommit in i nån slags svacka. Fattar egentligen inte alls varför, är ju kul att träna samt spana in folket på gymmet. Skräpning ska det bli!

Har även hunnit med att ha Daniels ena bror och tjej plus kid på tacomiddag. Det var trevligt och mysigt att ha lilla Edvin på besök. Ungar är ju som söta och roliga men i längden rätt krävande. Förstår inte hur jag en vacker dag ska kunna ge upp mina heliga sovmornar! Aja, lär väl vänja mig i och med att jag måste skaffa ett jobb efter plugget. Men all helig tv-tid på kvällarna då? Hm.. Man ska då verkligen vilja ha barn när man skaffar dem så man är nog motiverad att ge upp all härlig slötid.

Apropå slöa, det blir det nog inte såå mkt av till veckan, måste fixa två hemtentor till på fredag! Urk och snark.

1 kommentar:

Chimairan sa...

kolla in http://bubblanbloggen.blogspot.com/ det kanske är nåt för dej lilla porris =)