tisdag 14 oktober 2008

Okey då!

Det är väl bäst att man gör som man blivit tillsagd då! Blogga alltså... Iofs är jag ju inte helt efter, har ju bloggat (pyttelite) på msn, men vem fan läser den?! Inte för att jag nog heller kommer få en alltför stor skara efter mig här heller...

Hur som helst, om du mot all förmodan hittat hit så måste jag höja ett varningens finger! Och det är att inte ta mitt gorm på alltför stort allvar... Jag är faktiskt en hyffsat smart människa och inte aaalls dömande eller omogen eller nåt annat man skulle kunna få för sig. Nu t.ex., om ni tycker jag svammlar så är det bara för att jag klev upp kl sex imorse vilket min kropp/hjärna inte är menad för.

Nog för nu.. Ska strax gå iväg och göda Marie och hennes girl med lite biskvier och bullar som husliga jag har bakat.

3 kommentarer:

Chimairan sa...

Välkommen! Nu förväntar jag mig ingående intima repotage!

vagabond sa...

Äntligen! Tror och hoppas det här kommer bli en smaskig blogg;)hehe

libellule sa...

Välkommen hit! Även jag ser såklart fram emot spännande läsning ;)