måndag 20 oktober 2008

Helgens upptåg

Kan inte sova, så det får bli en update av helgen. Fredag var det god middag hos honeys föräldrar som även innefattade vin, yatzy och för mkt godis! Lördag var det också dags att korka upp för då fyllde Marie år! Så vi fixade lite gott käk, själv bidrog jag med min (mammas) smarriga marinerade fläskfilé som var rätt populär tror jag! Sen lirade vi lite "lära-känna-varandra-spel". Så nu vet man en hel del, som t.ex. vem som föredrar vilka leksaker/lekar och om man föredrar att få sina tår eller armhålor slickade, värsta tabbarna på första dejten osv osv..:P Insåg även att folk tror jag är galnare än vad jag är på vissa områden, hur kan det komma sig? Kul var det iaf att få träffa lite nytt folk och såna man inte träffar så ofta nuförtiden (jag snackar om dej liten). Förresten, kisse bet mig! Jag är djupt sårad.

Fick även med mej en nattgäst hem (inte som det låter). Så på morgonen agerade jag väluppfostrad värdinna och gjorde amerikanska pannkakor åt gästen plus Marie och henns love. Sen vill man ju ha lite pensionärspoäng så vi spelade återigen yatzy...

Förutom detta har jag hunnit med mina två obligatoriska träningsgånger så nu är det Maries tur att punga ut med stålars! (vi har skrivit ett mkt seriöst kontrakt där man förbinder sig att träna minst 2 ggr/vecka för att inte tvingas betala 200 kr till den andra) Marie har alltså varit lite upptagen med annat denna vecka, vi skyller det på Hanna tror jag...

Sammanfattningsvis, en kul helg som innebär att det blir lite stressplugg imorgon!

Inga kommentarer: