torsdag 23 oktober 2008

Slöaste dagen

Idag har jag varit så slö som det bara är möjligt. Det är snart kväll och jag har fortfarande inte klätt på mig (vilket jag nog inte kommer göra denna dag heller) sånär på en t-shirt. Mitt tidsfördriv har bestått av att sträckläsa. Har nu kommit en bit in på Lizas nästa bok, Livstid. Middagen var även den den slöast tänkbara - utkörningspizza, som Daniel fick beställa och betala. Menar, ids ju inte fixa till mig bara för att pizzabudet inte ska få en hjärtattack. Satsar en slant på att dagen kommer att avslutas med lite slött tv-tittande också...

Kan dock hända att jag rycker upp mig till imorgon med en välbehövlig dusch, lite träning, riktig mat och eventuellt en del plugg. Fast man ska ju inte sätta ribban för högt, right? ;P

1 kommentar:

vagabond sa...

vissa skulle se läsa som produktivt?:)