lördag 25 oktober 2008

Duktig... Ibland

Nå, var jag nå duktig igår då? Jadå, gjorde det mesta som jag hade planerat. Gissa vad som inte blev av? Inte så svårt att klura ut för de som känner mig... Pluggade givetvis inte. Meeen jag dammsög, handlade, gjorde lite ärenden, lagade hyffsat vettig mat, tränade styrke och core och duschade! Tycker verkligen att Annelie som är instruktör på Step in är sjukt duktig! Med vissa instruktörer känns det inte så motiverande att ta ut sig max och ibland känns core-passet t.o.m. för slött! Annelie, Frida och Pernilla är bäst, av de instruktörer jag haft alltså.

Hm.. Verkar dock tyvärr som att jag inte kan vara duktig två dagar i rad för idag är det fortfarande morgonrocken som gäller samt lusläsande (tyvärr inte av skolböckerna). Måste nog gå och äta "frukost" nu, börjar känna mig lite svimfärdig faktiskt..:P
^
¦
Vår fina sladdlösa dammsugare som jag använder maniskt nästan varje dag!

Inga kommentarer: