torsdag 9 september 2010

Jaja, här kommer de eländes blomstren!

Vad händer? Nåh, inte mycket. Jobbet har rullat igång igen och jag börjar känna mig hemma i nya lyan. En del fix å fixa bara... Köpa lite saker och borra upp diverse tjaffs på väggarna och sist men absolut inte minst - tapetsera om kök och hall! Helst innan 25e för då blir det inflyttningsparty! Känns inge bra om de lite lätt vidriga rostapeterna sitter kvar i hall och kök då. Men eftersom jag tycks gilla förnedring (och Patric tjatar som fan) så lägger jag upp dem här.

Och som sagt, jag har paus! Återvinning är det enda jag kan tänka mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var väl inget större fel på tapeterna såg ju ut att vara toppmoderna för si så där 20 år sedan ;D

Patric sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Patric sa...

Som jag sa på jobbet; HAHA, usch! :D