söndag 5 september 2010

En skötsam Elli i kortare hår

Igår festade verkligen alla, kändes det då som. Inte jag dock. Skippade fest i Luleå och även när några fullisar kom hit och slet lite i mig. Nä är inge bra att supa och gå ut, risken att man strular till det med nån gammal eller ny är alldeles för överhängande. Jag har ju som sagt paus, dessutom ska jag nog, om jag ska träffa nån, göra det i nyktert tillstånd.

Ikväll blir det Salt på bio med Hanna och Marie. Vilka för övrigt hälsade på för första gången i min nya lägenhet igår. Jag och Hanna käkade tacos medan stackars Marie snällt fick sörpla i sig sin dryck. Hon är så duktig så. Och nu ger hon mig även dåligt samvete när hon har börjat springa på gymmet igen. Ska nog rycka upp mig snart.

Å just ja, har efter stora påtryckningar från Alina och Patric gått och klippt mig, det behövdes. Får alltid skämmas en smula när jag går till frissan eftersom jag gör det så sällan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

snygg frisyr! ;) But what's the deal med klädhögen på golvet? :D

elli sa...

hehe ops, jag har visst blivit slarvig på gamla dar..:P

Anonym sa...

Tycker dock det är en ganska vanlig syn i alla tjejers lägenheter ;) Killar har oftast en lika stor hög, men den ligger i alla fall på någon möbel :D

Anonym sa...

Schnyggt!:)
/D

Anonym sa...

ååå va snygg du är :)

Anonym sa...

Saknar dig snyggis :)