söndag 1 augusti 2010

Klänningen med stort K

Lovely, nu har jag semester! Eller ja, "semester". Ska ju plugga järnet. Inbillar mig att det går att plugga på stranden. Annars kanske taket också funkar. Förutom att jag kände mig utstirrad idag, är aldrig nån som är på taket, så var det jävligt hårt. Måste inhandla en solstol tror jag bestämt.

Igår var det födelsedagsparty i Luleå. De hade bokat Malmgården, först gick vi till Malmuddsgården, vilket kändes lite fel eftersom det är ett ålderdomshem. Kan än en gång konstatera att många söta pojkar är just pojkar. Stackars lilla 88an såg ut som att han trodde att jag skulle våldta honom när jag efter två timmar blev less och plockade bort tandpetaren han hade i käften. Det var i alla fall en riktigt kul fest med nytt folk, lekar och några av mina favoriter som Farida! Tjatade på henne heeela kvällen om hennes stand up-nummer som utlovats. Till slut efter nog mycket sprit intog hon scenen och gjorde självklart succé! Tror även jag var på ganska bra bushumör som lämpar sig för festligheter igår. Dock blev jag tvärless när vi var ute på Färjan och tog ett-bussen hem.

Tyvärr hade jag glömt ladda kamerabatteriet, allt jag hann fota innan den dog var min heta klänning för kvällen..;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

mkt het; )
/Ang

matte sa...

söst du är :)