söndag 22 augusti 2010

En lyckad reunion!

Klassfest igår! (Bild snodd från Elina, hoppas det var ok) Kan konstatera att vår klass verkligen var bäst! Tänk vilken osis om jag hade fötts 18 dagar tidigare, då hade jag gått i Jenna och Joels hemska bråkklass och garanterat blivit mobbad. Hade nog varit ett rätt så frestande mobboffer eftersom jag var pluggis, hade brillor och tandställning och till råga på det var ett Jehovas vittne! Men nu blev det ju inte så eftersom jag hade bästaste klassen. Festfixargänget hade varit så duktiga, dels styrt upp hela grejen och sen fixat en massa roliga lekar och snokat fram gamla foton, videos och böcker. Lite synd bara att alla inte kunde komma, men blev ju i alla fall en skaplig skara trots att vi var en liten klass.

Min fylla däremot gick det segt med. Iofs kanske bra, så man inte gjorde bort sig. Skyller på Alina som frestade med vin dagen före.. Dock hade jag väldigt kul hos Alina, som vanligt. Det kan man se av blåmärket på min arm. Blev en sväng på Bränna efter klassfesten. Var dock inte många som gick ut men var ändå kul. Otroligt skönt var det att få se att gamla ragg/ex fortfarande gör samma misstag fast bara med nya tjejer. Nice att få bekräftat lite till att många problem inte låg hos mig.

Inga kommentarer: