måndag 9 augusti 2010

Fest med Alina är bäst, ingen protest

Tydligen blir jag lite elak när jag blir packad. Inte kanske elak elak, men i alla fall så pass att folk inte uppfattar mig som den snelli jag egentligen är. Försökte därför vara extra snäll på Alinas födelsedagsfest i lördags. Tror faktiskt jag lyckades med min föresats. Blev inga giftiga psykoanalyser av folks beteende. I och för sig kan det vara svårt att hitta något dräpande att säga till Alinas finfina kompisgäng. Hur som helst höll jag mig till att dela ut massage och säga snälla saker, om jag inte minns helt fel.

Har även gått på några pass på Step In i veckan. Får såna där ryck när jag egentligen borde plugga. Idag har jag helt sjuk träningsvärk, dock inte från gymmet, vi kan kalla det vardagsmotion.

Lite foton från den andra festen, där jag tydligen var mindre snäll.
Födelsedagsbarnen Farida, Tina och Elin, sammanlagt 75 år.
Fina Elin som övergivit oss på Fk.
Jessy härdade ut en stund i nyktert tillstånd.
Leka lite måste man ju också såklart.

Inga kommentarer: