fredag 20 augusti 2010

Korvstoppning av Ellis hjärna pågår

Urk, just nu är det korvstoppning på hög nivå som pågår vill jag lova! Har haft semester i tre veckor nu, en vecka kvar. Tanken var att jag skulle få gjort så mycket plugg som möjligt. Och som du nog märkte Angie så kom jag inte och hälsade på i Barcelona den här gången heller. Nu i efterhand kan jag konstatera att det borde jag ha gjort eftersom jag ändå inte pluggat i närheten så mycket som jag hade tänkt mig. Jag blir lika imponerade varje gång av min oerhört värdelösa disciplin. Fy Elli! Vill i alla fall få bort den där eländes, eländes tentan i miljöpsykologi. Nu är det bara några dagar kvar och jag har flera hundra sidor kvar att plöja igenom, det är en högst omysig känsla. Dessutom ska ju gärna nåt fastna också.

Tror helt enkelt jag haft lite för roligt i sommar. Trodde inte precis att det skulle bli en så värst skojjig sommar men hade som tur var fel. Att Angie och Juan var upp var mycket nice, även Jessy och Jossi har varit här vilket har resulterat i en hel del tjejkvällar hos mig. Och så har det blivit en hel del partyn med gänget, Farida och med Alina och hennes gäng. Det farliga med nya människor är bara att om man inte riktigt känner mig så kan med stor risk ta mig på lite för stort allvar. Visst, jag är störd, men det är inte sååå illa som det verkar. I hope.

Justja, i tisdags blev det lasergame vilket var sjuuukt roligt. Blev bara väldigt irriterad på mig själv när det visade sig att jag är urusel. Och så blev jag lite skrikig när Christopher sköt på mig precis hela tiden.

Nåja, nu måste jag återgå till den upplyftande miljöpsykologiboken. Men imorgon blir det i alla fall ett trevligt pluggavbrott i form av klassfest med dem man gick i sexan med. Shit vad kul det ska bli att få reda på vad alla pysslat med de senaste 11 åren! Betyder det att vi är gamla nu?

Inga kommentarer: