tisdag 27 juli 2010

Mysteriet med blåmärkena

Har upptäckt en massa blåmärken på benen. Tror jag vet anledningen - jag har helt enkelt festat mer än vanligt. Exakt varifrån de kommer har jag inte koll på, men måste ju vara att jag är ett ovanligt klantigt fyllo. Eller så beror de på mysko sängramar som jag inte alls förstår vitsen med.

Nåja, fler blåmärken ska det bli! Senast på lördag. Ramlade över en sjukt het klänning som jag ska ha då. Farida påstår att det inte är schysst att ha för slimmat över röven när det är hon som fyller år och därigenom ska ha uppmärksamheten. Men har faktiskt inte så många osnäva plagg. Så födelsedagsbarnet, du får bestämma: tight eller inget alls?

2 kommentarer:

Anonym sa...

kör den svarta som vi köpte...utan bh.:) Farida

Anonym sa...

Haha borta match på fyllan kan sluta med många fina märken...