torsdag 22 juli 2010

Det är bra att påminna sig själv

Jag har bestämt att jag ska sluta vara så himla enkel. Smicker funkar alldeles för effektivt på mig. Jag ska bli så svår så ni fattar inte. Är någon intresserad så ska han få jobba och visa att han är värd att ha. Låter bra, vi kör på det. Och när jag lika är inne på ämnet: killar är enkla, skit i vad de säger, det är vad de gör som räknas. Är han seriöst intresserad kommer det märkas, så inget mer hitta på ursäkter för deras räkning. Fast det här hade ni säkert redan koll på, mest minnesanteckningaar till mig själv.

Här kommer en kort bildresumé av vad jag pysslat med senaste tiden:
Möbler är till för att betsas, inklusive lampfötter.
Köpt vidrigt fula högtalare. Men jag kanske vänjer mig? Ljudet är då i alla fall nice.
Och givetvis har jag shoppat en del kläder, som denna från mammaavdelningen...

1 kommentar:

jennskah sa...

mammaavdelningen?? men elli....*LOL*