fredag 9 juli 2010

Beskåda mitt mästerverk!

Se vad fin min egenhändigt ihopknåpade väggbonad blev! Ni ska bara veta vilken sjuk träningsvärk framställandet av den gav mig. Blev mycket krypande och upp och ner från golvet. Vet inte vad det säger egentligen, att jag är sjukt otränad eller att det helt enkelt är effektiv träning att handarbeta? Aja, jag tröstar mig med att en gammal man i alla fall tyckte jag såg vältränad ut..^^

Nu är det då helg och jag ska ta igen mig en smula. Har till och med gett lite övertidspengar dissen. Jag vet precis vad jag behöver - Jessys vårrullar! Övertalningskampanjen startar nu.

4 kommentarer:

C sa...

Du borde lära att göra dig att göra vårrullar själv, är inte så svårt :)

elli sa...

jomen efter idag kanske jag kan. dock så tror jag nog att din syster gör dem bästa. =)

C sa...

Hon kan dirigera dig så lär du dig enkelt, mindre jobb för henne oxå :) Hehe ja... eller nej, phu gör dom bästa :)Hon kan intyga det ;P

jennskah sa...

sjuukt fint gumman! du är duktig!