lördag 29 januari 2011

En bakisreflektion

Alltså blir less på riktigt. Vissa kommentarer jag får är verkligen för mycket. Egentligen är det lite mot mina principer men funderar på att ändra kommentarsinställningarna. Jag lämnar rätt mycket i mina inlägg för fri tolkning, det kan inte riktigt alla hantera. Så snälla bespara mig relationsråd, uppmaningar att sluta gå ut och annat gorm.

Jag måste ändå säga att det är rätt underhållande att de människor som är mest rädda för skvaller och som försöker vara "diskreta" ofta har de risigaste ryktena. En slump? Jag tror inte det. Jag säger inte att lite integritet är dåligt men är man livrädd att folk ska prata om en känns det som att nåt är fel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En till reflektion... Får du inga kommenterer längre eller är alla dåliga enligt dig?

elli sa...

men vilken fin liten reflektion av dig då. nä, har faktiskt inte fått nå fler kommentarer.

Anonym sa...

Hahaha... förståerligt med tanke på din ilskna attityd. HAHAHAHA