måndag 17 januari 2011

En ursäkt till fest

För 25 år sen föddes en inte helt önskad Ellipelli. Japp, kondomen sprack och och tänk vilken tur att päronen var såna där sektmedlemmar så de inte fick spola bort mig! En rätt kass födelsedag måste jag nog påstå. Haft frossa och känt mig febrig hela dagen plus lite mensvärk. Sysselsättningen är dessutom att tvätta och toppen på det hela var när en surkärring börja yra om att man inte får tvätta efter sju och att det stör dem som bor ovanför. Vafan, det finns väl då ingen som går och lägger sig innan nio? Och knappt det heller.

Nåja, det spelar inte så stor roll att det är en lite kass dag, gjorde bort det roliga i lördags! Mycke nice med party hos mig med dem bästa! Blev lite stress först då jag inte insett att tårtan skulle ta en sån tid att baka. I det här fallet en bröllopstårta... Men tur att Jessy kom och räddade mig och hjälpte till med drinktilltuggen, tusen tack babe!

Blev i alla fall en mycket trevlig kväll och helt utan dramatik som säg förslag till ölburkskissning. Sånt klarar vi oss bara fint utan. Ett par personer blev rätt så dragna också. Men jag tror det hör till om det är en riktigt bra fest. Var rätt bra drag ute också, även om jag kanske var lite väl insnöad på något eller någon.


En smula vinglig kanske, men jag gillar siffran.

1 kommentar:

Patric sa...

Det var som sagt riktigt skoj! Grattis igen din mumsiga lilla sockerkaka! :D