torsdag 27 augusti 2009

Jag glömde visst...

Just fan. Man måste ju klottra här ibland för att få nå läsare? Nåh, en liten resumé. I helgen insisterade jag på att ta hit Dennis folk. De små kidsen envisades med att fimpa utanför krukan, så eftersom jag är en så extremt ansvarsfull andrahandshyresgäst plockade jag fimp från gården dagen efter. Kul! Men de var snälla, de hjälpte mig göra slut på spriten så jag inte behöver konka den till nya läggan!

Sen har det varit jobb jobb i vanlig ordning. Dock så har jag och fyra till newbies på jobbet haft "ansvarsvecka" som det så fint heter. Något som innebär diverse arbetsuppgifter som vi är rätt så okvalificerade för. Tar 100% av vår tid, har hört ryktesvägen att det ska ta ca 20. Nåja, tycker vi är döktiga iaf.

Har för övrigt kommit till en intressant(?) upptäckt. Jag dricker i stort sett bara kaffe och rödvin. Ok, en och annan kopp te och pyttelite vatten när jag sköljer ner diverse nyttiga piller samt linfröolja.. :P Men annars så.

2 kommentarer:

vickysen sa...

Bättr med mycket vatten lite vin och absolut inget kaffe=P

vagabond sa...

söt bild=)