söndag 9 augusti 2009

Boende - halvcheck!

Nu verkar det då som att lägenhetssökandet är över. Givetvis flyttar alla utom jag ihop med nån och då poppar det ju upp lediga ettor och tvåor. Så vi får väl se det som det positiva med att vara den enda singeln här i världen.

Har iaf kommit fram till att det viktigaste för mig är en central en, sen kanske man får tumma på lite andra kriterier. Sweet, blir det den jag hoppas på så behöver jag bara gå hem om toakön på Boddan är för lång. Ok, kanske inte riktigt det enda jag går efter men.. Badkar check. Balkong, halvcheck. Klädkammare check. Dock inget ordentligt kök men det får duga!

Jag vill flytta nuuu! Är ju skitmysigt i Stinas lägenhet men den är ju liksom inte min. Ska äntligen fixa en kisse också.
Lånad från Ruthström & Sundbergs hemsida

1 kommentar:

vickysen sa...

Hoppas lilltjejen att det blir denna lägenhet=)