måndag 10 augusti 2009

Nu har man sitt på det torra

Yes. Idag skrev jag på hyreskontraktet så 1 sept är det inflytt. Har ju även glömt att nämna att jag fått förlängning på jobbet, så nu är iaf inkomsten säkrad mars ut. Känner dock att jag veeerkligen måste skärpa till mig när jag pratar med kunder och myndighetspersoner i telefon. Kopplar nämligen på den gälla bebisrösten samt kopplar ur hjärnan. Dålig kombo det där. Kan inte ens svara på dem mest basala frågorna känns det som. Men nog har vi fått alldeles för lite utbildning och dessutom är det så sällan nån ringer mej att det är klart att jag blir nervig.

Nu ska jag plugga kissekunskap. Ska ju ha en liten bebis, men innan jag adopterar är det bäst att jag kan lite om de små liven. Har fått låna diverse litteratur av en snäll arbetskompis som för övrigt själv har tre katter trots att hon inte riktigt tål dem. Det är vad jag kallar kärlek, så alla ni "allergiska" små pojkar har bara fel inställning helt enkelt.

4 kommentarer:

Hardcore Baby Dyke sa...

GRATTIS till lägenheten IGEN GUMMAN + till att du får jobba kvar!!! =D
Åååh, ska du också adoptera? ^^ Vad roligt. Ska du söka på katthem eller på typ blocket? =)

Apertures Edge sa...

åhå! bra då får jag en kattvakt alltså ^^

elli sa...

mohahahhaha.... och varföööör skulle jag vilja ta hand om era bebisar??

Apertures Edge sa...

se det som ett studiebesök, fast besöket kommer till dig, sen är det alltid roligt att leka med någon annans pussy(cats)=)