tisdag 1 september 2009

Inte en gång till!

Så, nu har jag flyttat ytterligare en gång i raden! Börjar bli ruskigt less nu. För nåt år sen var det ju från föräldrarna till Vicky och Henke, sen till Daniel, sen till vår trea, sen till Stinas lägenhet och nu till mitt första alldeles egna place! Förhoppningsvis blir jag kvar här ett bra tag. Har dock lite ångest för att jag inte har ett riktigt kök samt att hyran är lite väl hög. Menmen, har ju Opalen, Frasses, Dagoberts osv. runt hörnet.

Ska snart iväg med Jenna till Storheden och köpa en massa nödvändiga saker som micro t.ex., ingen aning vart det nu ska rymmas. En soffa och en säng hade varit nice också men det blir nog inte idag iaf. Aja, det löser sig.

4 kommentarer:

vagabond sa...

gratis grattis ännuu en gång=) Vad går hyran på?

Ullis sa...

Om du vill åka till IKEA är jag på väg så fort nån vill följa.. kanske provsitta soffor en lör eller sön? Jag har till slut skaffat en blogg www.ulrikainspirit.blogspo.com, äru stolt??

Ullis sa...

blogspot

elli sa...

hyran är på ca 3800.