måndag 27 juli 2009

Tröttisen var jag

Puh! Jag överlevde idag. Tröttaste dagen hittills på jobbet. Jaja, jag är en mes. Det var extra omotiverande att jobba idag eftersom nästan varenda kotte är på semester nu eller så sitter dem och handlägger i Lule. Nästan inga ärenden och inget folk, då känns det lite extra meningslöst att masa sig upp ur sängen.

Helgen vågar jag nog inte säga så mycket om men hade iaf en trevlig kväll hos Vicky med vår alldeles egna följetång av "Halv åtta hos mig". Mycket smarrigt var det, Henke har det då bra!

Nu måste tanten vila lite..:P

3 kommentarer:

Chimairan sa...

Jag vet inte ens hur jag ska kommentera detta...och du vet vad jag menar med "detta"! ;)

Nicke sa...

tack så mycket :) allt bra annars med dig?

Apertures Edge sa...

åhåå! detta låter smaskigt!
give me info!