fredag 24 juli 2009

På tal om listor

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ärligt talat, jag vet nog inte vem det var senast. Troligtvis inte alltså.

Har du sett din bästa vän gråta?
Joho, vi tjejjor lipar en del.

Vad åt du senast?
Mitt nyttiga käk bestående av kyckling, bönor, grönsaker, sallad med fetaost, fullkornscouscous samt det nyttigaste av allt: rödvin!

Har du fått någon komplimang idag?
Mja, att jag ibland verkar för bra för att vara sann kanske räknas?? ;P

Har du varit med i en rättegång?
Jo, fast inge mer spännande än att det var i nåt skolsammanhang.

Är du polare med grannarna?
Eeeh, nja. Sura pensionärer ska man väl inte pola med?

Vilka språk pratar din mamma?
Finska och svenska, dock är hon ingen jag talar med så värst mkt.

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Inte så mkt sånt, ett tredje hål i vänster öra, om det nu räknas.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
När Vicky och Henke hjälpte mig flytta, dock så var det mest stillastående.

Gay?
Njah.

Har du äggat någon?
Nej men kanske eggat?? :D

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej, jag är en snäll flicka.

Suger det här?
Nedå.

Har du varit på stranden?
Jo men var väl ca en månad sen nu.

Har du haft en stalker?
Neh, dem som vill ha mej brukar väl få mig! Hah.

Minns du din/dina musiklärares namn?
Nej, har förträngt all sådan förnedring eftersom jag i princip är tondöv och helt omusikalisk.

Har du varit på ett party?
Jodå och fler ska det bli!

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nä ugg.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Du ljuger.

Har du varit utomlands?
Jo, Finland, Polen, Spanien, Thailand, Singapore, Danmark, Norge.

Har du sett din bästa vän naken?
Jadå.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nja, de skulle bara få sina fördomar över mitt fördärvade liv bekräftade.

Var är dina syskon just nu?
I Lulä tror jag väl.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Hmm, något diffust men olämpligt kopplat till så gott som alla gamla samt blivande strul..=S

Vilken tid gick du upp i morse?
8.30, way too late, blev sen till jobbet i vanlig ordning. Tur man har flex.

Vad ska du göra i helgen?
Dricka vin och pyssla i mitt provisoriska hem samt ha "Halv åtta hos mig" fast hos Vicky och kl halv sju.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Att min kära vän är strandsatt på sitt jobb med mensvärk.

När var du riktigt sjuk senast?
Räknas bakfylla, iaf det jag lidit mest av.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Brukar inte passera så många såna i min väg, tyvärr.

Vad finns i din bakficka?
Lista på högst nödvändiga saker att inhandla, säg osthyvel och kompostställ.

Har du färgade linser?
Nope.

Vad gjorde du klockan två inatt?
Låg och drömde en massa snusk.

Vad är det första du gör på morgonen?
Tar på mig ansiktet.

Vad ska du göra efter det här?
Hämta lite mer Chill out.

Inga kommentarer: