fredag 24 juli 2009

Men! Min lista då??

Kan någon säga mig vart alla söta små singelpojkar tog vägen?? Hade som för mig att jag hade en lång lista jag skulle beta av om det nu "råkade" bli så att jag blev singel. Listan blev helt plötsligt vääldigt kort, obefintlig.

Skitsamma, ska ju inte ha nån än på ett tag, inget seriöst iaf. Men när det nu väl blir dags har jag en del kriterier du bör uppfylla:
  • Smart, men helst inte smartare än mig. Det gör inget om du tycker lite annorlunda än mig i en del frågor så länge de är väl underbyggda och du inte är religiös eller högervriden. Svartvitt-tänkande är ett big nono.

  • Erfaren. Då menar jag rent generellt. Du måste ha varit med om en del i ditt liv, inte bara haft det lekandes lätt för sådana pojkar tenderar att vara lata, ointressanta samt inte orka kämpa för det som är viktigt här i livet.

  • Snygg, givetvis. Dock så kan jag ha lite udda idéer om vem som är snygg. Men lite busigt pojkutseende, fast gärna lite slitet ändå. Någon som förstår vad jag menar?

  • Spontan! Ärligt talat, jag orkar inte med nå fler förhållanden där en sväng på macken för att köpa korv är veckans höjdpunkt! Lite, liv och fart önskas, inte minst för att inte jag själv ska säcka ihop totalt.

  • Och viktigast av allt! Älska mig... Efter en stund iaf.

En mycket fin och insiktsfull lista om jag får säga det själv. Säkert inte komplett på långa vägar. Men är du en sån här pojke eller vet om nån skicka han till moi!Langa över dem vettja

3 kommentarer:

Hardcore Baby Dyke sa...

Det är synd att du inte ens är lite gay Elli... Det finns säkert många tjejer [och givetvis även killar] som skulle vilja ha dig ;) Du är ju ett kap! =)

elli sa...

mja kanske pyttelite i såna fall..:P

Anonym sa...

jag är definitiv intresserad och jag skulle nog vilja säga att jag passar in i din mall där.. *ler*

Jag bor tyvärr i Skellefteå, annars hade jag gärna bjudit dig på dejt...
Men har du vägarna förbi Skellefteå så tycker jag du ska leta upp Jimmy Forsell på facebook, och sen skicka ett meddelande...

Ps du är helt rasande snygg.. Ds.