söndag 19 juli 2009

Hips vips

Hips vips, och så var även denna helg över! Det är väl för typiskt att helgen bara kutar iväg och så är det dags för en ny, låång arbetsvecka. Nåja, trots helgens dunderfart har jag hunnit med en del. Jag har spenderat en kväll med Vickysen, naturgodis och vin. Jag har handlat en hel massa käk, en så förbannat dyr helg har det varit. Tror inte Daniel riktigt fattar hur mycket han har fått behålla. Visst, orka släpa med sig en massa hushållsartiklar men i slutändan blir det en hel del stålars. Antar att det brukar bli så, den som flyttar ut förlorar mest, ur ekonomisk synpunkt iaf.

Så på lördag fick snälla Jenna skjutsa runt mig så jag kunde länsa Dollar samt Kvantum. Sen kom Marie, Jossi och Jessy och vi hade lite tjejkväll med kycklingsallad. Idag har jag bakat biskvier och tvättat i sann husmorsanda med tvätten på tork utomhus! Har även haft besök av Hanna, Johanna och Marie. Hanna och Marie stannade på middag, rörde ihop linssoppa som var smarrigt men väl så starkt. Nyss var jag och filade på magrutorna med Vicky på Step In. Fullt upp. Nu ska jag andas en stund och sen lägga mig tidigt!

Inga kommentarer: