söndag 7 juni 2009

Min fina tårta!

Visst blidde tårtan fiin? :) Har faktiskt aldrig bakat en prinsesstårta tidigare men det var ju inte så farligt svårt. Daniel fyller ju som sagt 25 i morgon så idag firade vi honom. Av mig fick han film och spel, lite trögt av mig kanske eftersom sånt redan sysselsätter honom alldeles för mycket! En skjorta fick han också. Att ha skjorta är verkligen hett tycker jag, både på pojkar och flickor. Skiter fullständigt i att dem är "ute" nu (bortsett från jeansskjortor då). Men den fiffigaste presenten han fick av mig var nog Jessica Anderssons bok, När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var. Daniel är nämligen lite svag för den medelåldriga damen men om det kan kombineras med att han läser sin livs första bok är det ju bara bra!

1 kommentar:

The one sa...

Du är så snäll älskling, bakar gott och köper fina presenter!..Älskar dig=) puss