fredag 12 juni 2009

Latelli är borta

Ja fy vad dålig jag har blivit på att uppdatera här! Men så går det när man har fullt upp hela dagarna. Idag t.ex. var det till att stiga upp tidigt för att dra till jobbet. Direkt efter arbetsdagens slut drog jag till Step In och filade på musklerna. Sen fort hem för att börja tvätta och laga mat och käka mellan maskinerna. Tänk dem som gör allt detta plus att dem toppar det hela med en drös ungar! Otroligt.

Tydligen har någon efterlyst att jag ska skriva om mitt nya jobb. Är inte direkt spännande kan jag väl säga. Man tar in folks olika intyg för att med hjälp av a-kassan m.fl. avgöra om de har rätt till aktivitetsstöd och sedan betala ut eller ev. begära in någon komplettering. Otroligt mkt att hålla reda på är det och det kommer ta ett bra tag innan jag fått kläm på allt. Men trivs iaf jättebra med jobbkompisarna, alla är schyssta och lätta att ha att göra med. Jobbvillkoren är också bra, får bl.a. ta ut en friskvårdstimme i veckan, så idag slutade jag en timme tidigare (och till skillnad från de flesta andra använde jag den också till just friskvård..)

Jag trivs, dagarna går fort, jag får pengar - it's all fine.

4 kommentarer:

Apertures Edge sa...

åhå här ser vi en till som är blivit dålig på att blogga=) fast jag är nog sämst ändå!

kram / liten som jusst jobbat klart ett pass på max!

vagabond sa...

hehe jo borde uppdateras mer!Men kul att du trivs på jobbet iaf:) Vad händer annars? Puss o kram babe!:)

Chimairan sa...

tjoo :) har du hunnit se om ni har kvar den extra boxen ännu? hade någon förargat dig igår? ;)

elli sa...

mjo den är på g nu. njaa.. var väl mest pmsig att ha en sambo gör ofta inte heller saken bättre..:P