fredag 6 januari 2012

Fin inledning på ett förhoppningsvis awesome 2012!

Några lägenhetsbilder blev det visst inte, som ni kanske märkt! Och nu går det inte eftersom min lägenhet inte är 100 %-ig för tillfället. Är lite stök eftersom det blev panikfixning igår kväll. Jag, Ida, Jessy, Farida och ett par till skulle käka middag och se hockeyn på Allstar. Men som vanligt med mig och Farida ville vi ut och dansa sen. Så blev mellanlandning hos mig. Först fick vi skotta min parkeringsplats. Sjukt jobbigt! Tänk de som har en hel gård när jag tycker det är nog så illa med en så pluttig yta! Såg himla roligt ut när Farida skottade på i sina skyhöga klackar! Hade jag haft en bättre mobil hade jag dokumenterat det hela. Ska ta tag i det där med mobil snart...

Det blev en rätt kul utekväll. Dock saknade jag i vanlig ordning Boden eftersom allt är så mycket enklare där. Dels är avstånden betydligt mycket smidigare och man slipper gorma med taxi och buss. Sen är ju även pojkarna enklare!

Måste även skriva om förra årets största händelse! På nyårsafton blev det ju bröllop! Marie och Larsa slog till och jag fick vara med om mitt första icke Jehovas-bröllop. Jag var en riktig lipsill hela kvällen. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig på äldre dagar, har helt plötsligt blivit sjukt blödig och känslig. Illa, illa. Något annat som var illa var mitt försök till vals, Alina och Tommy gav upp hoppet om mig rätt snart. Gick yttepyttelite bättre med Jörgen. Det var i alla fall väldigt lyckat och brudparet var jättefina och Marie läcker i sin svarta klänning med coola frisyr. Mindre smart drag av mig var väl att åka redan innan tolvslaget eftersom Jörgen hade migrän. Kan väl tänka mig lite roligare saker än att sova över hos exet när fyrverkerierna kickar igång. Men klagar egentligen inte, det är skönt att vi kan vara vänner.


Förhäng hos Lollo och Etienne innan bröllopet. Givetvis var jag dum nog att inte fota nåt själv på typ det viktigaste, bröllopsparet!

Inga kommentarer: