onsdag 23 november 2011

Let's do this!

Då var det spikat! Den 16 december får jag nycklarna till min nya lya på Mjölkis. Ja, min och min... Den är min i ett år i alla fall. Men sett till min historia så är ett år på samma ställe rätt länge. Så det blir nog alldeles utmärkt. Kommer trivas finfint med topprenoverat kök, Ellitapeter, balkong och badkar som jag ska guppa i med mitt vinglas. Inte dumt alls heller att ha Jessy och Linda ett stenkast bort! Och vem vet, kanske lyckas jag locka med mig lite fler bodensare till storstan..^^

Jag tog tid när jag traskade iväg från jobbet till nya placet. Tog mig 20 minuter. Men ska nog fixa det på 15 på ett tag, och då menar jag ju givetvis utan att förvandlas till ett stånkande och svettigt troll när jag väl är på jobbet... Känns bra att hon jag ska hyra av verkar så vettig och gullig. Blir nog inga problem att ha henne som hyresvärd. Plus att hon väldigt gärna ville ha just mig som hyresgäst gör ju inte att jag gillar henne mindre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till nya lägenheten! Hoppas att du kommer trivas. :D kramar!