fredag 11 november 2011

Jag är omvänd

Oj, vad gott jag sov i natt! Jag nannade sött till närmare nio och vaknade till den ljusa, fina morgonen. Och sen kom jag på att jag försovit mig totalt! Skulle alltså missa niobussen och vara på jobbet vid elva. Det är ju inte himla kul att behöva jobba till halv åtta en fredag så jag ringde min chef och fick turligt nog ta ut en semesterdag! Puh!

Har varit kattvakt i tre nätter. Shane och Zero är verkligen supermysiga och söta. De är så gulliga när de ålar runt på golvet, jamar, hittar på bus osv. Gillar när de sover i fotändan och blir jätteglada på morgonen när man vaknar. Men! Trots allt det där underbara så gör allt hår det hela rätt ovärt! Tror det var bra för mig att vara babysitter några dagar, jag har ju som länge tänkt att jag ska skaffa katt. Men allt hår, besväret med att hitta kattvakt och att jag än en gång fått bekräftat att de sötaste pojkarna är allergiska har fått mig på andra tankar. Ett rent hem och en schysst kille väger lite tyngre faktiskt.

Nåja, nu ska vi se om det går att göra något meningsfullt av den här dagen!
Shane tycker det är superkul att Elli glömt att stänga en låda

Jag och Zero myser i samma tröja

2 kommentarer:

C sa...

Trodde du hade blivit omvänd långt innan för du har ju passat Shiro ju! ;P

elli sa...

tror jag har förträngt det. eller så tänkte jag nog bara att det var jessy som failat och uppfostrat en extra dampig kisse! ;P