söndag 1 maj 2011

En tratt för fyllefrämjande

Blä, vilken kass Valborgshelg! Fredagen var väl ok, tog det lugnt å myste med Jörgen och Lucas. Dock verkar det som att folk hade sjukt roligt på Bränna och att uppträdandet var grymt, så lite synd ändå att man missade det.

Igår var det paintball, grillning och trolig utgång som stod på schemat. Jag hade bestämt mig för att inte spela, vet inte exakt varför, kanske för att jag är rädd att det ska göra sjukt ont. Var i alla fall grymt tråkigt att bara se på. Var frusen, uttråkad, kissnödig och nykter i 7 timmar. Blev inte heller bättre av att folket tjatade på att jag skulle vara med. Om det blir någon nästa gång ska jag se till att ha en utväg, typ en cykel eller inte dricka nåt så jag kan åka hem när jag vill. Alternativt ta med mig tratten som jag just beställt så att jag kan dricka hur mycket som helst utan att behöva bekymra mig över böket med att kissa utomhus. Fast mest troligt kommer jag aldrig följa med igen såvida jag inte bestämt mig för att spela.

När det väl var dags för det jag sett fram emot hela dagen, umgås utan bössor i högsta hugg (eller jaja, markörer) var jag så sjukt less att det fick va, dessutom snarkade Jörgen efter en kvart hemma. En rätt bortkastad helg enligt mig med andra ord! Nåja, nu är det bara två arbetsdagar kvar och sen drar vi tjejer till London!


Min nya räddning. Ska bara träna lite i duschen först.

1 kommentar:

Chimairan sa...

Den tratten såg seriöst läskig ut men den kommer säkert komma finfint till användning! ;)