lördag 14 maj 2011

Jobbar på fegheten

Nu har jag varit blogg-lat igen. Illa, illa. Kom i alla fall hem från London för en vecka sen nu. Tänker inte redogöra hela den resan så djupt. Men vi hade det väldigt bra. London är en fin stad med vackra byggnader och hur mycket som helst att se och göra. På knappa fyra dagar finns det mycket man inte hinner med. Men en hel del shopping hann vi givetvis med, äta god mat, mysa på lite pubar, åka London Eye och även gå på London Aquarium. Blev också en snabbträff med Angie vilket var väldigt trevligt. Som alla resor har jag dock lärt mig en del, som att en massa brudar kan bli lite väl virrigt och småsvårt att samordna. Vår planering var nog också lite väl tattig. Men är ändå nöjd med vår lilla tripp. Gick dock åt mycket pund. Nu är det spara och hålla igen på kalorierna som gäller! Är inte helt tillfreds med mitt ballongface på vissa av Londonfotona.

Som de flesta vet är jag i många fall en riktig fegis. Men nu har jag bokat tid för ögonlaseroperation! Det känns sjukt modigt. Beskrivningen om vad de ska göra med mina ögon känns inte alldeles tilltalande. Men det ska bli så fantastiskt skönt att slippa allt vad linser och glasögon heter. Överväger även att spela paintball imorgon. Alla verkar ju ha så sjukt kul så nog borde jag våga det om jag låter mina ögon bli uppslizade.

Nu ska jag fortsätta den braiga helgen. Igår var det grill hos Alina och Ola med Jörgen och Lucas. Det var riktigt trevligt, även om jag blev lite väl fullsvammlig. Ikväll ska jag sköta mig så att Jörgen inte får skämmas inför sina jobbkompisar på badet...^^

Vi bockar av en obligatorisk sevärdhet, London Eye (Foto: Ida)

(Foto: Ida)

Tycker det var lite modigt av oss att låta små firrar käka på våra fossingar (Foto: Ida)

Jag och Alina ser lite kära ut? (Foto: Ida)

På dejt med Angie

4 kommentarer:

Maria sa...

Så kul du verkar haft i London! Du var ju jättefin på bilderna, du behöver verkligen inte banta.

elli sa...

tack! banta är ett starkt ord, men lite finslipning finns det alltid plats för. ;)

Anonym sa...

Oj oj fortsätter du så här kommer det bli banta för dig. Såvida du inte vill vara som en ballong

elli sa...

man får faktiskt passa sig, kilona smyger sig lätt på, sakta men säkert!