söndag 30 maj 2010

Det är inte logiskt

Jag försöker verkligen ta mig samman, tänka på vad som inte var perfekt, att jag kommer hitta någon annan osv.. Hatar att det ska ta tid att komma över nån. Varför ska jag behöva gå runt och vara ledsen när han inte är det? Och hur många gånger är det egentligen rimligt att man ska behöva/klara av att ladda om? Tror faktiskt det finns en gräns, min är då definitivt nådd och passerad.

Men mitt största frågetecken är ändå: hur kan man helt plötsligt börja tappa sina känslor för nån, trots att allt är bra? Bara sådär helt utan förvarning. Jag fattar faktiskt inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror då helt enkelt inte han var kär, men vet ju inte riktigt hur det såg ut mellan er..
Ser så mycke i mig av det du skriver, känns nästan som att det är jag som skrivit det.
förutom att jag börjat tappa hoppet helt om att hitta någon.. tragiskt men sant,
såg avatar ikväll, önskade jag hade samma chans som han, att bara kunna byta liv och stanna där med dom,