lördag 22 maj 2010

What a waste

Gaaah så jävla typiskt! Strålande sol vaaarje dag - förutom den dag jag faktiskt är ledig och har möjlighet att dra till Alder! Eller egentligen borde jag ha åkt till jobbet även denna lördag eftersom vi har beordrad övertid, men gick bara inte att ta sig upp i vettig tid idag. Det får bli en långkörare imorgon istället. Suck. Börjar bli lite trött på all övertid, men känner inte riktigt att jag kan tacka nej till extra stålars. Och helt ärligt så missar jag inte så mycket heller, jobbar ju ändå för det mesta så det här med att vara med vänner och göra skojjsiga saker har ju som ändå dött ut. Fy så deprimerande att man ska ha det så här ända tills man går i pension.

Marie, snälla får jag vägra att raka av mitt hår? Inser att det inte finns en susning till chans att jag fixar den där eländes tentan som jag aldrig blir av med. Tenta om en dryg vecka samtidigt som man jobbar en hel massa övertid går bara inte. Kanske om jag kunde skippa allt vad sömn heter men då är jag rädd att svenskarna ringer och mordhotar mig när jag gör diverse fel i min handläggning, och vem vet kanske verkställer dem också? Och Marie, du vill väl inte att jag ska döööö?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på Elli!! du klarar av tentan bara du sätter igång!! =) //Jessica

Chimairan sa...

Jag får fundera på saken. Det skulle ju vara ovärdeligt att få se dig i helrakad skalle :D