söndag 24 januari 2010

Tur jag har er!

Måste nog dedikera ett litet blogginlägg till alla fina vänner jag har. Jag är ju (tyvärr) en sån där person som har ganska lätt för att börja försumma mina vänner när jag är nykär. Vill helst bara mysa med älsklingen då. Dock är jag ju lite medveten om detta så i den senaste svängen försökte jag faktiskt inte bli lika tramsig. Men visst blir det ju ändå så att man umgås med sina vänner mindre när man har en pojke. Men när det sket sig blev jag ännu en gång påmind om vilka otroligt gulliga kompisar jag har. Och till och med folk som jag bara är bekant med och inte ens det har hört av sig och skrivit gulliga och stöttande saker. Och att laga mat åt mig, vara min terapeut, dra iväg mig på fest osv. är ju inte heller alls dumt.

Att en del människor verkligen sårar en kan man ju inte komma ifrån men då är det jävligt skönt att veta att det finns desto fler som vill en väl. Att ha ett jobb att gå till underlättar också en hel del, särskilt när man har världens bästa kollegor. Imorgon blir det dessutom en extra fin lön eftersom jag jobbade 23 timmar övertid en vecka i december. Den här veckan hade vi också möjlighet att fixa ihop lite övertidsstålar. Blidde "bara" elva timmar den här gången. Men jag skyller på att jag varit lite distraherad.. ;)

2 kommentarer:

Chimairan sa...

jag väljer att ta åt mig ;)

elli sa...

det ska du givetvis göra! :D