torsdag 14 juli 2011

Blir det förstört av en grapefrukt?

Är faktiskt lite hungrig nu. Måndag och tisdag åt jag sallad, frukt och bär. Igår och idag har jag endast druckit, buljong, vatten, juicer och örtte. Börjar vänja mig vid teet men grönsaksjuice med varm buljong och vatten är verkligen ingen hit. Funderar på att göra ett litet avsteg och käka en grapefrukt eftersom jag inte pallade att få i mig all "middag". Nu är det bara imorgon kvar och sen blir det upptrappning av käket igen. En tre-dagars fasta är verkligen inte mycket men likväl är jag så sjukt sugen på allt och i synnerhet salt, smarrigt kött.

Tror det är bra med en liten utrensning och förhoppningsvis blir det en start till att börja äta mer grönt. Eller... Så får det motsatt effekt. ^^


Käk för tre dagar

1 kommentar:

Anonym sa...

2 Dagar på enbart vatten, sen går man över på juice (varm tomatjuice är helt ok) i ca 5 dagar. Efter dag två när man kör enbart vatten brukar man inte vara det minsta hungrig bara sugen på saker.

Efter 3-4 dagar tänker man knappt på mat längre. :)