tisdag 12 april 2011

Hoppas det här rycket håller i sig

Idag har jag varit ganska duktig. Har simmat och gjort mina juckrörelser i vardagsrummet. Mitt i Desperate housewives insåg jag även att jag inte har någon lunch till imorgon. Och eftersom utelunch är dyrt och för det mesta onyttigt har jag just kokat linssoppa.

De suspekta rörelserna beror förstås på mitt senaste köp i form av en rockring som väger lite mer än vanligt! Sjukt ont gör det och kan förstå att man max får köra 3 minuter per gång första veckan och aldrig mer än 20 minuter. Hoppas den funkar och jag blir fit! Har ju lyckats stöta på enda killen som tycker magrutor på tjejer är hett...

Casall Rock Ring 1,2 Kg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Antingen börjar din killes namn på en annan bokstav eller så finns det två! Min älskar också magrutor på tjejer! Hahaha... kämpa på nu tjejen

elli sa...

lugnt, kommer få rutor på nolltid! ;P

Anonym sa...

Hihi låter bra! Då slipper jag skämmas över mina kan ju hänvisa till att det finns en till brud med värsta stenmagen