söndag 27 mars 2011

"Kan Elli, kan Elli, kan Elli dricka vin..."

Shit, vad veckorna flyger iväg! Och särskilt de jämna veckorna, känns det som! Inte helt ologiskt eftersom det är de veckorna J är utan kid och alltså har mer tid för mig. Men det är kanske så man vet om det kan vara nåt. Alltså om man saknar honom och tiden går sakta när man inte är med varandra.

Nu är första resan för i år, och förhoppningsvis inte den enda, bokad! Det blir ett gäng sötnosar från jobbet som ska göra London osäkert! Ska bli grymt härligt med shopping, god mat, nya upplevelser och bo på ett fint hotell i början av maj. Mycket bra initiativ, av Ida tror jag det var!

Igår var det vår tur att bjuda Tommy och Emelie på middag hemma hos mig. I egenskap av den mindre kompetenta i köket gjorde jag allt förjobb, typ hacka grönsaker och koka potatis medan J fick stå för resten. Grymt nice med en kille som kan sånt, måste kanske vara lite försiktig med pekpinnarna så han inte lägger av. ^^ Blev även lite födelsedagsfirande hos deras polare. En mycket mysig kväll helt enkelt med ett skönt gäng. Dock tycker jag den där hetssången till att få stackars Elli att halsa sitt vin inte var helt schysst! Huvudvärken sitter fortfarande i...

Inga kommentarer: