söndag 13 februari 2011

En morgonrocksdag

Ännu en helg passerad. Kan verkligen inte skryta om att jag gjort vare sig vettiga eller roliga saker. Har i alla fall äntligen införskaffat mig en riktig dammsugare. Var en smula less på att behöva kräla på alla fyra på vardagsrumsmattan och rafsa ihop dammet med händerna för att den sladdlösa sög (dåligt). Så istället för att se Melodifestivalen med roliga människor blev jag inspirerad och satte igång med städandet. Om det är så värst vettigt vet jag inte. Borde nog ha städat idag och haft en kuldag igår istället för idag har det varit en riktig tråkdag.

Har kommit halvvägs med Spelet nu. Visste väl detta redan egentligen men nu har jag fått det än mer betonat att kissen blir ointresserad om snöret bara blir nerlagt och serverat. Apropå missar så har jag bestämt att jag ska skaffa en, senast till sommaren. Kanske att jag ska vara stödhem innan så jag får in känslan.


Maries misse

Inga kommentarer: