måndag 20 december 2010

17 timmar övertid, och mer lär det bli...

Att blogga nu kan bli tokigt med tanke på att jag är rätt yr i hjärnan efter att ha jobbat 5 timmar övertid. Men som sagt man är ju inte bara kåt, utan även pengakåt! Haha. Blir i alla fall en fin lön i januari. Har även fått fast anställning från och med nästa år vilket också innebär en finfin lönehöjning. Så nu när vi fått fast blir det till att slå vad om vem som är på tur här näst till att bli på smällen.

Har noterat att många tycks vilja ge mig råd om förhållanden mest hela tiden. Boktips osv... Tror inte riktigt jag behöver mer material för analyser. Ge mig bara en fin och vettig kille så ska ni se att allt blir så bra sååå och jag kommer bli den där som alla stör sig på bara för att förhållandet är så otroligt perfekt och pluttinuttigt! Nästan i alla fall.

Var lite tråkigt på jobbet idag för Alina har blivit sjuk. Inte bra det där med att man blir beroende av folk, menar hon kommer ju alldeles definitivt dra vidare till något större och bättre inom kort. ^^ Men krya på dig sötis och tack för i lördags, var inte dumt alls att fira med bubbel och babbel!

Åh, just ja. Vi har ju haft julfest med jobbet också. Det var svinkul och jag tror att jag skötte mig hyffsat, det får räcka så. Som sagt, jag är överarbetad så nu ska jag försöka sova.

Julfestselli (ser inte ut så ikväll)

Inga kommentarer: