onsdag 3 november 2010

Mest en massa fylla

Oj nu var det lite för länge sen man bloggade. En snabbresumé hade väl varit att säga: jobb på vardagarna och fylla på helgerna. Fast misstänker att ni tycker att jag gör det lite för enkelt för mig då.

Om jobbet finns väl inte överdrivet mycket att säga. Hade återkopplingssamtal med min chef för ett tag sen. Hon var mycket nöjd med mig och sa att hon nog inte riktigt visat sin uppskattning tillräcklig. Hehe, lät en smula som samtal man kan ha med en partner efter att ha tagit varandra för givet ett tag..^^ Kändes iaf nice.

Nu däremot har jag semester. Är dock inte helt säker på att semester är så bra för mig. Konstigt nog tycks jag få mer gjort när jag jobbat en hel dag. Har iaf varit på floating eftersom jag hade ett presentkort som låg och skräpade från nåt litet exkex. Floatingen var sådär, fick sjuk huvudvärk samt saltvatten i ögonen. Men blir nog bättre nästa gång då jag tar nackkudden direkt och ställer mig upp lite försiktigare. På fredag har jag tid för massage, det ser jag verkligen framemot! Ska bara se till att gå och simma några gånger innan så att jag känner att jag verkligen förtjänar det.

Apropå ex fick jag hem ett berömt och inte alltför roligt brev för nån dag sen. Skönt nog hade jag klarat mig. Men det var helt klart en väckarklocka, ska vara otroligt ansvarsfull i framtiden. Hade dock varit lite småkul att skicka brev till alla små strulisar och låta dem våndas lite...

Har blivit ganska mycket party och sånt också, fest hos Alinas granne, fest hos mig när Marie fyllde år, Halloweenfest osv. Men kanske att det ändå är trevligast att bara vara nåra få och sitta hemma hos nån och chilla och snacka skit. Var grymt trevligt när jag Alina, Patric och Maria var hos Alina och käkade pizza och drack lite vin. Sen att Marie kom över och drog med mig och Maria på Lotus var dock inte så dumt heller. Vi dansade som galningar och hade sjukt kul och jag fick önska att jag var nåt år yngre... Har nog också underskattat att bara sitta nere på Boddan och surra trots att det inte är nattklubb. Och givetvis blir det ännu bättre när en sötis dyker upp lite oväntat sådär.

Måste nog återgå till Halloweenfesten. Var hos Frida och Daniel som hade fixat det riktigt coolt i sitt fina hus. Allt var verkligen sjukt genomtänkt och alla var så fina i sina utstyrslar. Middagen serverades i källaren där små gravstenar angav vart alla skulle sitta. Maten var riktigt läbbig, inte minst efterrätten som dukades fram i hundbajspåsar och en kattlåda... Kanske en taktikmiss av mig att åka när folk började bli packade, menar det roliga är ju när det spårar! Men Frida har visst redan satt igång tankeverksamheten gällande nästa temaparty...

Värdparet, aka fam. Fritzl

Zombie och het kisse

Foto: Ola!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e så himla snygg.. cool :)

Patric sa...

Ser redan fram emot nästa Elli-Alina-Patric-kväll! Var supertrevligt. :D