måndag 15 november 2010

Tillämpar en ny strategi!

Idag har jag en lite olustig känsla som jag inte riktigt kan skaka av mig. Är inte helt säker på vad problemet är.. Känns kanske som att jag inte riktigt får fart på mitt liv, kommer inte riktigt dit jag vill, inte för att jag har hundra koll på vad det är heller.

I helgen har jag i alla fall kommit fram till att jag måste dejta smartare. Tror alla kommunikationskanaler som Facebook, MSN och sms förstör ganska mycket. Allt snackande där man inte kan läsa in kroppsspråk, glimten i ögat och så vidare bäddar för missförstånd och att man tar ut problem i förväg som kanske aldrig ens skulle bli aktuella vilket i sig blir ett problem. Nä, tror att det vettigaste är att träffa människan live nästan direkt, eller givetvis direkt om man inte prompt måste plocka upp nån från nätet. Då ser man betydligt snabbare om det kan vara nåt eller inte. Sen vill ju såklart inte alla ha nåt seriöst, då kan det vara skitbekvämt att bara ha nån att småsurra med och få känna sig lite bekräftad. Visst, lite bekräftelse kan vara schysst men jag vill ha betydlig mycket mer än bara det.

Över till nåt ytligare. Var förbi Linda i fredags och kom hem med en hel IKEA-säck med kläder! Man kan lugnt säga att den tjejen borde gallra lite oftare samt forsla vidare kläderna från hemmet... Men glad och tacksam är jag! Var bara extremt ansträngande att plöja igenom ett ton med plagg. Så i lördags när jag var lite smådepp drog jag med mig Liten och en av mina nya plagg ut på krogen. Tror det var uppskattat, plagget alltså. Sen var nog Liten också rätt nöjd med att slippa tänka så mycket en kväll och bara ha kul.


Tack för tröjan Linda..;)

Inga kommentarer: